Thursday 3 December 2015

Steven Seagal Di minta pasukan khas Serbia untuk melatih dalam aikido - lawmen


© Maxim Shemetov/Reuters

MADAyuMadyan Steven Seagal mungkin kira-kira untuk pergi ke atas undang-undang selepas pegawai Serbia menawarkan dia latihan polis dan pekerjaan pasukan khas.

Pelakon  Hollywood berada di Serbia dalam rangka lawatan 3 hari dan bertemu dengan ramai di antara pegawai tertinggi di negeri ini, termasuk Perdana Menteri Presiden Tomislav Nikolic dan Aleksandar Vucic.

Steven Seagal asked to train Serbian special forces in Aikido - lawman

Steven Seagal may be about to go above the law after Serbian officials offered him a job training their special police forces.

The Hollywood actor was in Serbia on a three-day visit and met with many of the state’s top officials, including Prime Minister Aleksandar Vucic and President Tomislav Nikolic.


Са америчким глумцем Стивеном Сигалом. (Dengan pelakon Amerika Steven Seagal) 7:54 PM - 1 Dec 2015

Selain menerima anugerah untuk kerja-kerja kemanusiaan di negara ini, Seagal ditanya sama ada beliau akan melatih pasukan mereka dalam seni mempertahankan diri Jepun Aikido, dalam kes mereka yang pernah di bawah pengepungan.

In addition to receiving an award for his humanitarian work in the country, Seagal was asked if he would train their forces in the Japanese martial art of Aikido, in case they are ever under siege.

Dear Mr @Schwarzenegger, after the arrival of Mr Steven Seagal in Serbia to train our special forces, please come too. We're waiting for you (EncikSchwarzenegger, selepas kedatangan Encik Steven Seagal di Serbia untuk melatih pasukan khas kami, sila datang juga. Kami menunggu untuk anda)

Pemain berusia 63 tahun adalah 7 Dan tali pinggang hitam dalam Aikido dan mempunyai peminat yang besar di Serbia.

The 63-year-old is a 7th Dan black belt in Aikido and has a large fan base in Serbia.

Seagal for President: Serbia quiere que Steven Seagal entrene a sus fuerzas especiales (Seagal untuk Presiden: Serbia mahu Steven Seagal melatih pasukan khas) http://ecodiario.eleconomista.es/cultura/noticias/7191046/12/15/Serbia-quiere-que-Steven-Seagal-entrene-a-sus-fuerzas-especiales.html via@elecodiario 8:17 PM - 2 Dec 2015

Belgrade Datuk Bandar Sinisa Mali memberitahu pemberita bahawa rakyat Serbia tidak sabar-sabar untuk mempunyai Seagal kembali ke tanah mereka lagi.

"Apabila anda mempunyai apa-bintang terkenal datang ke Serbia, yang suka negara kita dan rakyat kita, hasrat kami ialah untuk mempunyai dia kembali lagi," kata Mali.

Seagal masih belum membuat keputusan eksekutif yang ditawarkan kerja. Ia bukan sahaja pemimpin Serbia yang Seagal telah dipenuhi. Pelakon itu adalah atas terma mesra dengan Presiden Putin dan sering di Rusia.

Belgrade mayor Sinisa Mali told reporters that the Serbian people were eager to have Seagal back on their soil again.

"When you have such a famous star coming to Serbia, who loves our country and our people, our desire is to have him back again," Mali said.

Seagal has yet to make an executive decision on the job offer. It's not only Serbia's leaders that Seagal has met. The actor is on friendly terms with President Putin and is frequently in Russia.


El único ser humano que le ha dicho a Steven Seagal que está gordo y ha vivido para contarlo es Vladimir Putin. (Satu-satunya manusia yang mengatakan Steven Seagal gemuk dan telah tinggal untuk memberitahunya adalah Vladimir Putin)10:50 PM - 18 Nov 2015

Semasa melawat Rusia, katanya kepada RT yang bapanya adalah seorang Mongol Rusia dan menggambarkan dirinya sebagai Rusia.

While visiting Russia, he told RT that his father was a Russian Mongol and described himself as Russian.





READ MORE: http://on.rt.com/6y8x






No comments:

Post a Comment

LinkWithin